Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2012 01:11 - Магданоз
Автор: moebeedee Категория: Хоби   
Прочетен: 487 Коментари: 0 Гласове:
1



 По повод участието на Андрей Слабаков във "Винаги в Неделя" по ТВ 7, където темата е Легализация на Марихуаната у нас, след като бива легализирина в Колорадо и Вашингтон. Цитирам г-н Слабаков : " Аз съм горд, че никога не съм опитвал... Изглежда ми гнусно, защото съм виждал много напушени хора. Те изглеждат доста неприятно с един безсмислен поглед, седят в един ъгъл и пускат зелена лига. Те незнаят кои са и как се казват... любимият избирател на политиците".

Това доведе до следващите няколко рими:


Не разбира на коя планета се намира 

Не подбира кой политик да избира

Газиран паниран мозък предозиран

Мотивиран за коноп легализиран


Наркоманизиран за няма и грам тревоман 

Категоризиран като хулиган обигран 

Криворазбран подобно на осъден клептоман

Повод за курбан господин Слабаков е надран

 

Никакво съмнение за душата ми лечение

Винаги усмихнат е моето настроение

Да се радваш на растение е престъпление

Възмущение от нелегално забавление

 

Нямаш разрешение да проповядваш заблуждение

Твоето окосмение от природата отмъщение

Повдига ми се от вълнение мислех че си привидение

Лига от отвръщение към противното ти мнение

 

 Олигофренията перфектно дефинира  

Мастурбиране пред камера в ефира  

Шизофренията слабаков пропагандира 

Дилъра подбира какво да комбинира

 

Сервира го и парите в джоба прибира

Избира си готвача после прогресира

Слабаков пушача като зайче за магданоз подскача

На бутилката палача казва че от коза се откача 

Сащ, овация за вас и вашата администрация 

Адмирация за успешната декриминализация 

Екзекуция на криворазбрана цивилизация 

Дава път за еволюция на една малка нация 


Легализация забавление и въобръжение диво 

либерация на население в настроение красиво 

по-добър начин за живеене в държава за милеене 

повод който няма да полееме не няма да полееме ;)

 

 



 

 

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moebeedee
Категория: Хоби
Прочетен: 8788
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 112
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930